Ulei de motor sintetic multigrad, recomandat în primul rând motoarelor cu sistemul de injecţie PD TDI.Se foloseşte la autoturismele Volkswagen, Audi, Seat, Skoda cu sistem de injecţie PD TDI dezvoltate în anii 1990 şi 2000 cu sau fără filtre de particule.
Specificaţii:
- SAE 5W40, API SN/CF, ACEA C3,
- VW 502.00/505.01,
- MB 229.31/229.51,
- PORSCHE A40,
- FORD WSS-M2C917-A,
- GM DEXOS2 TM, GM-LL-A-025, GM-LL-B-025,
- FIAT 9.55535-S2,
- BMW LL04
Caracteristici:
Densitate la 15°C | 855 kg/m3 |
Vâscozitate 40°C | 88.5 mm2/s |
Vâscozitate 100°C | 13.8 mm2/s |
Index de vâscozitate | 173 |
Punct de fierbere, Cleveland | 230 °C |
Punct de curgere | -36 °C |
Caracteristici:
Uleiul de bază sintetic folosit protejează mai considerabil faţă de uleiurile SAE 5W30 de vâscozitate scăzută, dacă motorul funcţionează la temperaturi înalte (150°C) Reprezintă categoria de uleiuri cu conţinut de cenuşă de sulfat scăzută(ACEEA C3), ceea ce permite să fie utilizabil la motoarele de diesel cu filtru de particule.
Provenienţă: Spania.
Ambalaj 1 L - Pret: 58 lei
Ambalaj 5 L - Pret: 268 lei
Ambalaj 10 L - Pret: 503 lei